DATE: 2009/03/30(月)   CATEGORY: 未分類
【DH本】RG3新刊及預訂資料(新增試閱

【本子有關信息】

KATEKYO HIMAN REBORN! FANBOOK

CP:DINO X HIBARI(迪雲)


刊名:Sweet Season
作者:清
封面:折
頁數:50頁內
定價:25
場次:RG3 Orange23A
類型:清水


預留格式[請參考這兒]
姓名:
書名:
本數:
領取方式:(RG3場取/通販[地區])
聯絡方法:(e-mail/msn)

預定請在此留言/send e-mail到這裡:
play_it_123@yahoo.com.hk




試閱按-繼續閱讀


繼續閲讀
DATE: 2009/03/30(月)   CATEGORY: 未分類
END
分手要狠。
就在今天。
一切完結。
成為朋友。
DATE: 2009/03/29(日)   CATEGORY: 未分類
星期5
同樂出去黃埔ua睇妖夜尋狼前傳之狼神誕生~~

都唔錯~係血腥同色左少少,個戲院少人到驚......

同佢hea左成日~行街&食野~碗米線好辣...>"<

睇戲之前去左各大7-11尋找晴晴~~~~(找不到)

臭樂明知落雨都唔帶傘子.....\"/...搞到我半個身濕左~

不過都好開心ge!

星期6日多數在打稿~打完啦yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(尖叫

有打下機(真係好少)~~~晚上打電話多~

不過無溫過econ............................

我會後悔的。

DATE: 2009/03/21(土)   CATEGORY: 未分類
來打blog了((3天
19號放左學去同雪雪睇戲~

睇陰容院在......好驚..未入去睇已經驚定先>"<

當然,入左去睇重驚,升降機果下我同雪叫左出泥~原本笑緊.....

我們都不是正視螢光幕的.........................

其實睇戲之前去左買鞋~鞋店的sale好好笑>"<

因為好唔自在啊我~!好在都買到~^^

晚上打電話比敏,原來佢都有睇陰容院在~

打機打到到1點幾先訓~


20號~晴晴生日快樂!!!

早上打左陣亂1點幾又出去~同晴、雪去搞身分證~18歲啦晴哥!

去左西9龍中心行~~買左條褲~(同雪一樣)

出mk~行信和時買左本aph同人誌比晴~(美/國x英/國)

met步~4個人去影貼貼~

then去左打機~太鼓~(都係初級都打唔晒/.\)晴好勁!!

不過雪雪重差過我,佢打d動作好好笑~超大力XD

之後去左晴介紹的cafe到食晚餐~(coco)

我地3個好花痴...最冷靜係我lo~

佢地係咁叫個waiter過泥= =

不停笑~好開心~

閃人之後,雪雪先走,我同晴去睇33~

快10點啦,回家去打亂...打到2點~


今天早上又玩亂~

同媽咪去睇一百萬零一夜~用左免費飛!

都唔錯啊!好睇~!

晚上同婆婆一家去打邊爐到now~

明天一定要沖QA!!!!!!!!!!!!!!!!!

嗚.....................................................................................
DATE: 2009/03/15(日)   CATEGORY: 未分類
回家
先說3月14號~

晚上9時,有通電話叫我出旺角- -

but比我見到佢響樓下~最後去了公園~

坐下來聊了一小時~見到骸大人(psp game)~~!!!

可能是我原本的期望也不高(佢竟然記得XD),所以沒有什麼驚喜也感覺沒所謂了~(該不會是淡了吧?


今天回到家,第一時間去洗頭沖澡!

隔個2天沒洗頭很難受(我有沖澡)~~都唔知我之前新年點忍3日..........

唉唉~溫書啊溫書啊溫書啊.........又想玩返亂= =
DATE: 2009/03/14(土)   CATEGORY: 未分類
我的天!
他●的!尋日麻家的煤氣爐壞左...

我最享受的熱水浴啊...!
雖然不是浸浴,可是因為一向自家的是電熱水爐,不可以長洗吧~
我很喜歡在這邊的煤氣爐唷...(洗多久水也不會冷下來(喂好浪費!

不不不不不過昨晚就壞了!!!(吼)

只好像古人一樣煲水洗澡了......

好討厭啊啊啊啊啊@口@|||||||||||||

今晚大概也一樣要煲水了...wt the ●~
DATE: 2009/03/09(月)   CATEGORY: 未分類
日常
昨天一早起床去拜我爺爺~

都唔之係米之前果晚阿敏1點幾打比我....影響到我ge睡眠質素......

胃唔係咁舒服(打比我果時已經痛)...頭又wingwing地........

不過都係照出去~~~orz|||

拜完之後返自己屋企~因為想溫書.....econ..........不過我都係識d唔識d~唉!算!

lunch同媽去飲茶~傾左d學業野...不過我點都唔會響佢面前喊~

到左晏d ge時間~雨打比我同我吹左陣水,then一個我好想罵佢ge人打比我= =

渾身不自在的,我還是不懂得罵人.....(這是重點嗎??讚自己好人...)

晚上去婆婆到打邊爐~~3表妹好細細粒好可愛!!!>///<

我想抱佢ge~不過一抱BB就喊.....之後重嚴重..一行近就喊tim...

我媽的結論是我的樣子太可怕.....(什麼嘛!?)

一行近媽就說「怪獸泥啦~~~~」.............嗚...........Orz................

DATE: 2009/03/01(日)   CATEGORY: 未分類
純粹放圖
fffffffffffffff.jpg



10+迪諾出現了!!!!!(按圖放大)
Copyright © 清心直說. all rights reserved.