DATE: 2009/06/18(木)   CATEGORY: 未分類
小記
今天跟樂出了旺角~(不要誤會)

原因是勇維護了.......(好無聊)

而且之前已經約過我唱k了

唱k還可以的,氣氛都不太冷~
不過傻仔食左我碗麵舊牛肉.\/. (食我口水mie!_!)

好在佢都比返舊我~^^

佢唱到走音,我差d噴野~~a.a

重有發生過少少事,不過唔打上泥lu~

之後,陪佢去買3...................

佢竟然想買d cam cam地ge 3.............囧

比左d意見,個sales姐姐都ok好笑~~
但佢問左句「你地係米男女朋友?」我成個人定一定...當然唔係!
一直都擔心她會問這...超尷尬!! (天音:是因為少數朋友會這樣外出!笨蛋!!!)

好無奈地一件3加一條褲=$400.............
個死仔問我借$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$=_____________=
我扮到好無奈咁借比佢$100~

之後左行右行~~
佢做左d好變態ge動作::就係睇3的時候摸那公仔的腰跟手臂-口-
樂玩電話~比我聽到花心兒&拉西把聲~a"a

之後kcr回家去~~


DATE: 2009/06/13(土)   CATEGORY: 未分類
臨時工
今天一早10:35(這叫早嗎????

收到6姨的電話,問我返唔返一份臨時工~

問左幾時幾錢之後吃過早餐出發~~

其實我還找了折折跟我一起去~~

做到5點~地方不太好的說~~還好的我不太熱^^

放工之後,我跟折找雪糕吃....一直找不到OK的........

之後發現咱們的眼生在背部..........OK不就在mtr的出面嗎......

這都看不到....眼殘到爆@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

明天都要返....好似是返3day~~

加油!!!
DATE: 2009/06/11(木)   CATEGORY: 未分類
什麼叫執筆忘字?我就是人版,經常性都是「憂仇的仇要怎寫啊?」(是愁啦)

我這種任何方面都是不太行的人啊,不知道是不是命中注定沒什麼作為呢??

我說不出我很喜歡寫作,大概嘛,覺得自己唯一比較好的就是寫作這範疇(還要是自己的科目中比較好,而不是對比其他人呢……)

連自己也很難說服自己會有出頭天,因為我對自己的文筆也不太信賴。

有夠可笑。

我不知道未來會怎樣,但真的很想選擇我喜歡的事物,不過,這算是任性嗎?

不理一切後果,只為自己喜歡?

責任、後果──由自己承擔,可以嗎?

痛苦就是痛苦在做決定前的一剎那,影響大得很。



@靈感到@

鼻孔吸入冷冽的空氣

我死了嗎

到了地獄吧

張開眼只見白色一片

沒有泥土 沒有路 沒有生命

我喊了一聲 沒有回音 連聲音都被吸走了似的

竭力跑向前 四周都沒有變過

無力感在這個虛無縹緲的地方散開來

獨自一個 沒有人啊 

連自殺的能力都沒有呢

沒有辦法逃避的正是這樣的恐懼不安


DATE: 2009/06/03(水)   CATEGORY: 未分類
~~好久沒打的日記~~
好久沒有打過日記了

即使過了考試,我還是沒有上來說些什麼,問到原因......真慚愧!

打機行街吃飯睇戲傾電話!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5月30日
跟果果出去吃飯(miss u!)
睇翻生豬攞館2
睇kai樂的畢業典禮!(比人呃左,明明話半個中就完!_!)

5月31日
晴無啦啦上左泥我麻家0.0
一起吃鮮芒果芭芙、芒果乳酪芭芙、北海道牛乳布甸!!(都是晴請的~~>3<)
大玩模擬市民BL版~so正的嘿咻!!(我原本都不知道係點解ge?!我無心嫁XD)
之後我伯伯請我們去吃麵麵~又去公園散步(?)~
返上去之後又玩電腦...最後,晴走的時候我請了她吃熱狗~

6月1日
同折&靖去唱k...
行信和...好鬼頹廢~~頹廢三人組!!

6月2日
同雪去旺角影貼貼~
snowie.jpg
影得幾好~^^不過好貴~30$each!=[
汁到$10...捐左去m記叔叔之家~~

去左樓上黑店cafe....個waiter好嘔心...唔係指佢個樣..
而係,我地走果時見到,聽到佢講自己條舌頭可以挖鼻c -口-|||||||||

去了TST行海旁~(情人才會去的地方-v-??)
嚇人地有個唔知咩國籍ge人過泥hi我地- -超驚!!!!!!!!!!
~~好在最後都逃出生天~~
then
me &雪同左個外國令仔影相(都係雪lo...明明走遠左都要行返轉頭...)
原來係德國泥香港旅行ge! so nice!
之後就乘bus回家去~!!!

以上之外的時間,請當我打機/傾電話XD



Copyright © 清心直說. all rights reserved.