DATE: 2009/06/18(木)   CATEGORY: 未分類
小記
今天跟樂出了旺角~(不要誤會)

原因是勇維護了.......(好無聊)

而且之前已經約過我唱k了

唱k還可以的,氣氛都不太冷~
不過傻仔食左我碗麵舊牛肉.\/. (食我口水mie!_!)

好在佢都比返舊我~^^

佢唱到走音,我差d噴野~~a.a

重有發生過少少事,不過唔打上泥lu~

之後,陪佢去買3...................

佢竟然想買d cam cam地ge 3.............囧

比左d意見,個sales姐姐都ok好笑~~
但佢問左句「你地係米男女朋友?」我成個人定一定...當然唔係!
一直都擔心她會問這...超尷尬!! (天音:是因為少數朋友會這樣外出!笨蛋!!!)

好無奈地一件3加一條褲=$400.............
個死仔問我借$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$=_____________=
我扮到好無奈咁借比佢$100~

之後左行右行~~
佢做左d好變態ge動作::就係睇3的時候摸那公仔的腰跟手臂-口-
樂玩電話~比我聽到花心兒&拉西把聲~a"a

之後kcr回家去~~



發表留言

 只對管理員顯示
No title
| URL | 2009/06/20(土) 00:22 [編輯]

有咩唔開心既事搵我傾呀嘛~雖然我都唔係好開心=.="
同佢唱k咁開心,,淨係得你地兩個@@"?我地幾時出去唱呀?
搵工度點呀?
嘩~佢買d野都好貴wo
借$100呀~記住九出十三歸呀!!!哈哈
得閒打比我呀~我實聽你電話!!
Re: No title
| URL | 2009/06/20(土) 15:17 [編輯]
> 清
> 有咩唔開心既事搵我傾呀嘛~雖然我都唔係好開心=.="
我暫時無唔開心丫~~

> 同佢唱k咁開心,,淨係得你地兩個@@"?我地幾時出去唱呀?
係啊~2個人......我無錢啦姐姐...................Orz

> 搵工度點呀?
星期一去找你陪我去嘛!!!

> 嘩~佢買d野都好貴wo
> 借$100呀~記住九出十三歸呀!!!哈哈
yes!!我都想~~~~

> 得閒打比我呀~我實聽你電話!!
其實係你想同我傾下化..................???

引用
引用 URL
Copyright © 清心直說. all rights reserved.